+381 64 45 05 195 Viber +381 64 45 05 195 Whatsapp
Marketing
Fruit Design

MARKETING

Marketing je veština koja se uči čitavog života. Da bi bili u toku sa aktuelnim marketing dešavanjima, moramo pratiti inovacije u različitim oblastima, kako biznisa tako i života. Marketing je jedna od osnovnih delatnosti savremenog društva. Svaki proizvod, pa čak i onaj najprodavaniji mora ulagati u svoj marketing. 

Da li marketing voditi samostalno u okviru firme ili to prepustiti marketing stručnjacima je već stvar lične procene poslodavca. Oba pristupa imaju svojih prednosti i mana, ali svakako agencija koja se bavi marketingom kao primarnom delatnošću može bolje shvatiti potrebe konzumenata odredjenog proizvoda ili usluga, i pronaći najbolji put kako da ih plasira. 

 

AMATERI SU JEFTINI SAMO NA KRATAK ROK!

Petar Vasic

DIGITALNI MARKETING

Društvene mreže

Društvene mreže su online web servisi koji omogućavaju razne vidove komunikacije, kao i mogućnost lične prezentacije ili prezentacije biznisa. U današnje vreme skoro je nemoguće zamisliti internet poslovanje ili promociju bez prisustva na društvenim mrežama. One su veoma bitne za promociju proizvoda i usluga, brendiranje, ali i za poboljšavanje SEO optimizacije Vašeg web sajta. Aktivnim prisustvom na društvenim mrežama možete drastično uvećati broj potencijalnih klijenata i na taj način ih zainteresovati za Vaše proizvode ili usluge. Najbrži način da informišete potencijalne kupce o promocijama, posetioce o dogadjajima, klijente o promenama je upravo putem društvenih mreža. Kvalitetnim nastupom možete informisati i edukovati posetioce ili ih pozvati na razne vrste akcija putem plaćenih kampanja. 

Društvene mreže
Promocija na društvenim mrežama

Promocija na društvenim mrežama

Potencijalni klijenti mogu pronaći Vaš biznis upravo preko društvenih mreža, zatim od Vas zatražiti dodatne informacije ili čak direktno odgovoriti na "poziv na akciju" koji im ponudite.  Danas su aktuelne razne vrste promocija na društvenim mrežama, ali je od velikog značaja definisanje ciljne grupu kojoj je obraćate. U zavisnosti od delatnosti kojom se bavite i publike koju želite da obavestite o promotivnim aktivnostima, birate odgovarajuću platformu za promociju. Plaćena reklama na društvenim mrežama je još uvek relativno jeftin vid promocije, ali ukoliko se ne obraćate pravoj ciljnoj grupi može biti uzalud potrošen novac. Vrlo je bitno i ažurno odgovaranje na pitanja posetilaca, davanje dodatnih informacija, učestvovanje u komentarima, jer je to direktan izvor Vaših budućih reklamnih koraka. Prava društvena mreža na kojoj platite dobro osmišljenu reklamnu poruku može doneti Vašem biznisu odlične rezultate. 

Analiza

Ljudi ne planiraju da nešto propuste, ali mnogo ljudi propusti da planira. Kada se već odlučite na neki vid reklamiranja onda bi taj proces trebalo propratiti do kraja. Iz brojnih izveštaja koje možete dobiti, u toku trajanja ili nakon završene reklamne kampanje, potrebno je uraditi analizu dobijenih rezultata. Analizom rezultata možete saznati bitne informacije o proizvodu koji reklamirate, o lokalu koji držite ili o zaposlenima koje plaćate. Nakon detaljne analize možete unaprediti samo poslovanje i u narednim reklamnim kampanjama izbeći loše korake koje ste napravili u prethodnim. Ne ustručavajte se da tražite pomoć oko bilo kog dela reklamnih aktivnosti jer za novac koji uložite na pravom mestu, morate imati i povratnu reakciju sa tržišta! 

Analiza